Miecz królewski
Opis: Miecz Rhobara Pierwszego
Wymagania:
Siła: 230 Zdolność: Walka mieczem Obrażenia od ostrza: 160 Oręż błogosławiony
Cena kupna: 40000 Cena sprzedaży: 12000
Uwagi: Posiadaczem miecza królewskiego jest władca Myrtany. Jeśli chcemy wejść w posiadanie tego oręża, nie pozostaje nam nic innego, jak zabić króla. Do kompletu dostaniemy też doskonałą tarczę.
Miecz Przodków
Opis: Ten potężny oręż wykonano z czystej rudy magicznej
Wymagania:
Siła: 240 Zdolność: Walka mieczem Obrażenia od ostrza: 120 Ochrona przed pociskami +5 Ochrona przed uderzeniami +5 Ochrona przed ostrzami +5
Cena kupna: 50000 Cena sprzedaży: 15000
Uwagi: Miecz Przodków możemy wykonać samodzielnie, jeśli posiadamy odpowiedni projekt kowalski, wszystkie składniki oraz umiejętność kucia broni z czystej rudy.
Wielki miecz
Opis: Tylko najsilniejsi wojownicy mogą władać tym mieczem
Wymagania:
Siła: 220 Zdolność: Walka mieczem Obrażenia od ostrza: 110
Cena kupna: 30000 Cena sprzedaży: 9000
Uwagi: Wielki miecz możemy znaleźć w jednej z czterdziestu dziewięciu skrzyń, rozmieszczonych w Myrtanie, Varancie i Nordmarze.
Miecz mistrzowski
Wymagania:
Siła: 210 Zdolność: Mistrz walki mieczem Obrażenia od ostrza: 105 Dodatkowo: Mistrz dwóch ostrzy
Cena kupna: 30000 Cena sprzedaży: 9000
Uwagi: Miecz mistrzowski możemy znaleźć w jednej z czterdziestu dziewięciu skrzyń, rozmieszczonych w Myrtanie, Varancie i Nordmarze. Możemy go także wykonać samodzielnie, jeśli posiadamy odpowiedni projekt kowalski, wszystkie składniki oraz umiejętność kucia broni z rudy.
Miecz runiczny
Opis: Prastare runy nadają tej broni jej moc
Wymagania:
Siła: 210 Zdolność: Walka mieczem Obrażenia od ostrza: 105 Ochrona przed pociskami +5 Ochrona przed uderzeniami +5 Ochrona przed ostrzami +5
Cena kupna: 30000 Cena sprzedaży: 9000
Uwagi: Miecz runiczny możemy wykonać samodzielnie, jeśli posiadamy odpowiedni projekt kowalski, wszystkie składniki oraz umiejętność kucia broni z czystej rudy.
Ognisty miecz
Wymagania:
Siła: 120 Zdolność: Walka mieczem Obrażenia od ostrza: 100
Cena kupna: 30000 Cena sprzedaży: 9000
Uwagi: Ognisty miecz możemy kupić od wielu handlarzy, między innymi od nordmarskich kupców.
Inkwizytor
Wymagania:
Siła: 190 Zdolność: Walka mieczem Obrażenia od ostrza: 95
Cena kupna: 27500 Cena sprzedaży: 8250
Uwagi: Miecz Inkwizytor możemy znaleźć w jednej z czterdziestu dziewięciu skrzyń, rozmieszczonych w Myrtanie, Varancie i Nordmarze.
Miecz półtoraręczny
Wymagania:
Siła: 180 Zdolność: Walka mieczem Obrażenia od ostrza: 90
Cena kupna: 16000 Cena sprzedaży: 4800
Uwagi: Miecz półtoraręczny możemy wykonać samodzielnie, jeśli posiadamy odpowiedni projekt kowalski, wszystkie składniki oraz umiejętność kucia broni.
El Bastardo
Opis: Legendarny El Bastardo
Wymagania:
Siła: 190 Zdolność: Lepsza walka mieczem Obrażenia od ostrza: 90 Dodatkowo: Mistrz walki mieczem
Cena kupna:27500 Cena sprzedaży: 8250
Uwagi: El Bastardo możemy wykonać samodzielnie, jeśli posiadamy odpowiedni projekt kowalski, wszystkie składniki oraz umiejętność kucia broni z rudy. Możemy go także znaleźć w jednej z czterdziestu dziewięciu skrzyń, rozmieszczonych w Myrtanie, Varancie i Nordmarze.
Miecz Nordmarczyka
Opis: Takie miecze powstają tylko w Nordmarze
Wymagania:
Siła: 170 Zdolność: Walka mieczem Obrażenia od ostrza: 90
Cena kupna: 12000 Cena sprzedaży: 6000
Uwagi: Miecz Nordmarczyka możemy wykonać samodzielnie, jeśli posiadamy odpowiedni projekt kowalski, wszystkie składniki oraz umiejętność kucia broni z rudy. Jest to jedno z zadań, jakie zleca nam kowal Ingvar z klanu młota. Miecz ten możemy także otrzymać w charakterze nagrody za oswobodzenie Nordmaru od orków.
Miecz barbarzyńcy
Wymagania:
Siła: 170 Zdolność: Walka mieczem Obrażenia od ostrza: 85
Cena kupna: 12000 Cena sprzedaży: 3600
Uwagi: Miecz barbarzyńcy możemy znaleźć w jednej z czterdziestu dziewięciu skrzyń, rozmieszczonych w Myrtanie, Varancie i Nordmarze.
Kordelas
Wymagania:
Siła: 170 Zdolność: Walka mieczem Obrażenia od ostrza: 85
Cena kupna: 12000 Cena sprzedaży: 3600
Uwagi: Kordelas możemy znaleźć w jednej z czterdziestu dziewięciu skrzyń, rozmieszczonych w Myrtanie, Varancie i Nordmarze.
Lodowe ostrze
Wymagania:
Siła: 160 Zdolność: Walka mieczem Obrażenia od ostrza: 80
Cena kupna: 10000 Cena sprzedaży: 3000
Uwagi: Lodowe ostrze możemy znaleźć w jednej z czterdziestu dziewięciu skrzyń, rozmieszczonych w Myrtanie, Varancie i Nordmarze.
Katana
Wymagania:
Zdolności łowieckie: 160 Zdolność: Walka mieczem Obrażenia od ostrza: 80
Cena kupna: 8000 Cena sprzedaży: 2400
Uwagi: Katanę możemy znaleźć w jednej z czterdziestu dziewięciu skrzyń, rozmieszczonych w Myrtanie, Varancie i Nordmarze.
Księżycowe ostrze
Opis: To ostrze otacza tajemnicza aura
Wymagania:
Siła: 120 Zdolność: Walka mieczem Obrażenia od ostrza: 80
Cena kupna: - Cena sprzedaży: 1500
Uwagi: Księżycowe ostrze jest nagrodą, którą otrzyma mistrz areny Mora Sul. Kiedy już staniemy się posiadaczami miecza, możemy go zatrzymać, wręczyć w charakterze prezentu miejscowemu władcy, Gonzalesowi, bądź sprzedać kowalowi Ismaelowi za 600 złotych monet.
Miecz paladyna
Opis: Niegdyś jedynie paladyni mogli posługiwać się taką bronią
Wymagania:
Siła: 160 Zdolność: Walka mieczem Obrażenia od ostrza: 90 Oręż błogosławiony
Cena kupna: 8000 Cena sprzedaży: 2400
Uwagi: Miecz paladyna możemy znaleźć w jednej z czterdziestu dziewięciu skrzyń, rozmieszczonych w Myrtanie, Varancie i Nordmarze.
Długi miecz
Wymagania:
Siła: 150 Zdolność: Walka mieczem Obrażenia od ostrza: 75
Cena kupna: 2500 Cena sprzedaży: 750
Uwagi: Długi miecz możemy wykonać samodzielnie, jeśli posiadamy odpowiedni projekt kowalski, wszystkie składniki oraz umiejętność kucia broni.
Rubinowe Ostrze
Opis: Dobrze wyważone ostrze
Wymagania:
Siła: 150 Zdolność: Walka mieczem Obrażenia od ostrza: 75 Dodatkowo: Lepsza walka mieczem
Cena kupna: 8000 Cena sprzedaży: 2400
Uwagi: Rubinowe ostrze możemy znaleźć w jednej z czterdziestu dziewięciu skrzyń, rozmieszczonych w Myrtanie, Varancie i Nordmarze. Miecz ten możemy także wykonać samodzielnie, jeśli posiadamy odpowiedni projekt kowalski, wszystkie składniki oraz umiejętność kucia broni z rudy
Miecz Asasyna
Wymagania:
Siła: 140 Zdolność: 70 Obrażenia od ostrza: 70 Oręż zatruty
Cena kupna: 1250 Cena sprzedaży: 375
Uwagi: Projekt Miecza Przodków możemy znaleźć w jednej z czterdziestu dziewięciu skrzyń, rozmieszczonych w Myrtanie, Varancie i Nordmarze. W jego posiadaniu jest także wielu mieszkańców miast Varantu oraz pustynni rabusie.
Miecz Wenzela
Opis: Miecz Wenzela
Wymagania:
Siła: 160 Zdolność: Walka mieczem Obrażenia od ostrza: 80 Oręż błogosławiony
Cena kupna: - Cena sprzedaży: 2400
Uwagi: Już na początku gry możemy wejść w posiadanie tego miecza. Jak nazwa wskazuje, należy on do Wenzela, jednak paladyn zgubił go w jaskini pełnej wilków i prosi nas o pomoc w jego odzyskaniu. Nic jednak nie stoi na przeszkodzie, byśmy sami wcześniej nacieszyli się tym orężem i używali go do czasu, aż nie znajdziemy bądź nie wykujemy dla siebie lepszej broni. Jeśli zaś trzymamy stronę orków, Wenzel pewnie już jakiś czas temu poległ z naszej ręki i miecza w ogóle nie musimy mu zwracać.
Szeroki miecz
Wymagania:
Siła: 120 Zdolność: Walka mieczem Obrażenia od ostrza: 60
Cena kupna: 750 Cena sprzedaży: 225
Uwagi: Szeroki miecz możemy wykonać samodzielnie, jeśli posiadamy odpowiedni projekt kowalski, wszystkie składniki oraz umiejętność kucia broni.
Półksiężyc
Opis: To szlachetne ostrze wykuł prawdziwy mistrz.
Wymagania:
Siła: 120 Zdolność: Walka mieczem Obrażenia od ostrza: 60
Cena kupna: 5000 Cena sprzedaży: 1500
Rapier
Opis: Elegancka broń wymagająca ogromnych zdolności
Wymagania:
Zdolności łowieckie: 120 Zdolność: Walka mieczem Obrażenia od ostrza: 60
Cena kupna: 800 Cena sprzedaży: 240
Zabójca Orków
Wymagania:
Siła: 100 Zdolność: Walka mieczem Obrażenia od ostrza: 50 Dodatkowo: Zabójca Orków
Cena kupna: 600 Cena sprzedaży: 180
Uwagi: Zaczynamy grę, dzierżąc w dłoni właśnie Zabójcę Orków. Nie powinniśmy rozstawać się z tym mieczem zbyt szybko - minie sporo czasu, nim spotkamy nauczyciela zdolności, którą daje nam oręż, a jeśli trzymamy stronę buntowników, jej pomoc w uwalnianiu miast Myrtany spod orkowej okupacji jest nieoceniona.
Miecz
Opis: Zupełnie normalny miecz
Wymagania:
Siła: 100 Zdolność: Walka mieczem Obrażenia od ostrza: 50
Cena kupna: 50 Cena sprzedaży: 15
Nóz Asasyna
Wymagania:
Siła: 90 Zdolność: Walka mieczem Obrażenia od ostrza: 45 Oręż zatruty
Cena kupna: 350 Cena sprzedaży: 105
Uwagi: Nóż Asasyna możemy znaleźć w jednej z czterdziestu dziewięciu skrzyń, rozmieszczonych w Myrtanie, Varancie i Nordmarze. W jego posiadaniu jest także wielu mieszkańców miast Varantu.
Zardzewiały miecz
Opis: Ten miecz miewał się już lepiej
Wymagania:
Siła: 60 Zdolność: Walka mieczem Obrażenia od ostrza: 30
Cena kupna: 30 Cena sprzedaży: 9
Uwagi: Zardzewiałym mieczem władają czarne gobliny oraz niektórzy bandyci. Ale to chyba mało istotne - któż chciałby zdobyć właśnie ten oręż?
Pałka
Opis: Lite drewno
Wymagania:
Siła: 10 Obrażenia od uderzeń: 15
Cena kupna: 10 Cena sprzedaży: 3
Uwagi: Pałką posługują się gobliny i zombie. Naszemu bohaterowi może się ona przydać jedynie do ogłuszania wrogów, jeśli posiadamy tę zdolność.
Włócznia
Wymagania:
Brak Obrażenia od ostrza: 60
Cena kupna: 500 Cena sprzedaży: 150
Topór drwala
Wymagania:
Siła: 100 Obrażenia od ostrza: 50
Cena kupna: 40 Cena sprzedaży: 12
Kilof
Wymagania:
Siła: 100 Obrażenia od uderzeń: 50
Cena kupna: 80 Cena sprzedaży: 24
Uwagi: Kilof lepiej nosić zawsze przy sobie - nie, nie w charakterze broni! Narzędzie to możemy wykorzystać do wydobywania magicznej rudy, złota i innych surowców ze skalnych złóż.
Kosa
Wymagania:
Brak Obrażenia od ostrza: 40
Cena kupna: 75 Cena sprzedaży: 22
Ciężka gałąź
Wymagania:
Siła: 50 Obrażenia od uderzeń: 25
Cena kupna: 1 Cena sprzedaży: 1
|